2017. március 29., szerda

Smart Trike Design utángyártott,újszerű állapotú gyerek tricigli:2 db új fogókaros gumi+pakolórész - Jelenlegi ára: 8 85

Eladó egy SMART Trike után gyártott márkájú, de magas minőségű gyermek tricigli, kékes-sárgás-zöldes szín összeállítású.
Nagyon tartós, jó minőségű, rengeteget használták a gyermekeim, de így is jó állapotban kínálom megvételre.
A tricigli hátuljára rácsavarozható a pakolórész, de volt, hogy anélkül használtuk, ill. szállításnál érdemes levenni a sérülés elkerülése végett. Ez a pakolófelület neonzöld színű és ez volt tricigli "fő atrakciója" a gyermekeimnél, mindig ki-be pakolták a homokot, kavicsot, játékokat stb...
A triciglinél alul van egy kihajtható lábtartórész, ezt akkor használtuk, mikor mi toltuk a gyermeket, de sajnos a tolórudat nem találtam meg, így anélkül eladó a tricigli. Ez a plusz lábtartórész ki-be hajtható a tricigli alján.
A tolórúd csonkja rajta van a tricigli hátulján, én szerintem egy odarögzített seprűnyél is megfelel erre a tolási célra. Nálunk hamar tekerték a gyermekek önállóan a triciglit, ezért hamar lekerült a tolórúd. Természetesen ha a gyermek maga hajtja a járművet, akkor fel kell hajtani a plusz lábtartót, mert útban lenne a tekerésnél.
Az első keréken sárvédő található, ezáltal kevésbé lesz vizes vagy sáros a gyermekünk.
A kézi tolókaron mindkét oldalon a gyári gumis felület volt, de az tönkre ment a sok használattól, horzsolástól, ezért levettük róla, de vásároltam hozzá egy gyári csomagolású új neonzöld színű gumikar fogó párt. Ezt majd vásárlónak kell feltenni rá, nem akarom, hogy megsérüljön szállításnál.
A tricigli ülőfelülete nagyon kényelmes, enyhén öblös kivitelű, egy testesebb gyermek is kényelmesen tud benne ülni.
Masszív vázzal rendelkező gyermekjármű. Aki ismeri ezt a minőséget, annak nem kell ajánlanom, mert stabil, nekünk külföldről hozta a testvérem.
A triciglit tiszta, ápolt állapotban kínálom megvételre, ez látható a fotókon is, minden részét letakarítottam, szinte olyan, mintha új lenne.
Kérésre tudok még fotókat küldeni.
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a triciglit !   Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek az ingyenes házhoz szállítást az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 8 856 Ft
Az aukció vége: 2017-04-19 21:11 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése