2019. október 26., szombat

Nakamichi BX-1 egykazettás három motoros magnó deck szervizelve, Dolby B - Jelenlegi ára: 45 000 Ft

    Eladó ez a hibátlanul működő, esztétikailag szép Nakamichi BX-1 típusú magnódeck a világ legjobb magnóinak gyártójától. 1982 és 1984 között gyártották, ehhez képest még most is képes hozni a gyári paramétereket, amik messze jobbak, mint bármely hordozható gépé. Hangja nagyon szép, ahogy ez elvárható a márkától, kétfejes kivitele ellenére sok háromfejest lealáz. A felvevő/lejátszó fej újszerű.
 Gyönyörűen működik, mechanikája nagyon csendes. Igazi japán készülék.
A szervizelést magam végeztem rajta, rengeteg óra munkám van benne. Ezeket végeztem el:
- mechanika szétszedve, tisztítva, megkenve
- szíjak cserélve első osztályú újakra
- lejátszási sebesség beállítva
- új idler gumi
- a lendkereket meghajtó motort szétszedtem, kitakarítottam, megkentem
- a szervó kontaktjait megtakarítottam
- új, bronzmagos nyomógörgőt kapott
- a kazettát fixen tartó acél lemezkét helyettesítettem (hiányzott)
- a teljes készüléket szétszedtem, kitakarítottam
- a VU-métert kalibráltam mérőkazettával (és műszerrel)
- lejátszási hangerőt beállítottam mérőkazettával (és műszerrel)
- felvételi hangerőt/előmágnesezést kalibráltam (frekvenciagenerátorral és műszerrel), ezeknél a gépeknél külön állítható a metál/króm/normál és a hangerő/előmágnesezés ereje. Frissen bontott Sony Metal XR, UX-S és EF kazettákra lett hangolva.
- felvevő-lejátszó fejet beállítottam (mérőkazettával és műszerrel)
Azt hiszem minden más látható a képeken. Van rajta néhány apró külsérelmi nyom, a teteje karcos volt, így az egész burkolatot teljesen újrafestettem.
Tulajdonságai:
- kétfejes, sztereó, processzorvezérelt hárommotoros mechanika
- hálózati feszültség 230V, 23W maximum
- nyávogás: kevesebb mint 0, 11% peak (gyári), 0, 1-0, 135 mért, jellemző 0, 12
                   kevesebb mint 0, 06% RMS (gyári), 0, 592-0, 713 mért, jellemző 0, 64
- frekvencia átvitel 20-20000 Hz
- Jel-zaj viszony nagyobb mint 62dB (Dolby B be, metál kazettával, 70uS, 400Hz)
- Teljes harmonikus torzítás: max 1% (400Hz, 0dB, metál és króm kazettával)
                                               max 1, 2% (400Hz, 0dB, normál kazetta)
- Vonalbemenet: 50mV, 30KOhm
- Vonal kimenet: 500mV (400Hz 0dB), 2, 2 KOhmos terhelésnél
- Fejhallgató kimenet: 1, 2mW (400Hz 0dB) 8 Ohmos fejessel
- Normál, króm, metál manuális kiválasztás
- 70/120 uS manuális kiválasztás
- Felvételi hangerő/balansz állítás
- Dolby B zajcsökkentés
- Automatikus MPX szűrő (az FM rádió adások 19KHz-es multiplex jelét szűri ki)
- A számláló 0 állásánál visszacsévéléskor megáll (kapcsolható)
- Csendes szervó mechanika
- Felvétel/lejátszás időzítő kapcsoló (egy külső időzítő szükséges hozzá)
- RCA vonalbemenet és vonalkimenet a hátlapon, 6, 3mm-es Jack aljzat az előlapon.
- Méretek: 43x11x25cm, súlya 5, 5 Kg
Ha bármi kérdésed van a készülékkel kapcsolatban, ne habozz feltenni, szívesen válaszolok.
Garanciát a készülékre nem tudok adni, magánszemély vagyok. Amennyiben a személyes átvételt választod, kipróbálhatod, mielőtt elvinnéd.
Ha kétkazettás autoreverse gépre vágysz, vagy csak egy egyszerű, olcsó deckre, esetleg egy jóval újabb, de még igényes egykazettásra, nézz szét a többi hirdetésem között. Ha CD lejátszóra fáj a fogad, nálam azt is találsz.

Jelenlegi ára: 45 000 Ft
Az aukció vége: 2019-11-15 17:09 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése