2020. április 29., szerda

Zodiak zodiac 8 3.5 30mm Kiev Pentacon Six - Jelenlegi ára: 70 000 Ft

Legendás Zodiak halszem objektív, eredetileg Kiev gépekre, én vettem rá egy Penracon Six adaptert amit sikerült úgy rá tennem h az egész objektív fejjel lefelé van a vázon: )) de évekig így használtam sosem okozott gondot!
az adapter úgy rá szorult, hogy levenni nem tudom, ezért nem vettem le mielőtt megkérdeznéd : ). A képeken látszik ahogy a vázon van. A Six rögzítő gyűrűjével vagy mi az- tökéletesen rá illeszthető.
Maga az objektív hibátlan és gyönyörű, bőr tokjában 3 db szűrővel!  
Ami az objektív hátuljába be tekerhető.
En a narancs Szűrőt használtam csak, de az fantasztikus drámai hatást ad pl a felhőknek: )
régóta nem fotozom analóggal, a Six vázat is eladtam, ami maradt az meg hibás ( ezt is árulom ) ezért válok sajnos meg ettől a csodatol.
utólagos reklamáció nincs! Így ahogy leírtam vedd meg, vagy sehogy. Adapterrel, amit szerintem már senki nem szed le de ha bivaly erős vagy talán neked sikerül : )
fizetes előre utalással, aztán postazom! Értek biztosított nyomon követhető csomagkent, ennek az ára benne van!!
A mellékelt fotók az én munkáim, amiket ezzel az objektívvel csináltam.

Jelenlegi ára: 70 000 Ft
Az aukció vége: 2020-04-29 12:35 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése